maandag 3 oktober 2011

Ambities Yanette

Het is een interessant project waar ik veel van kan leren. Ik zie altijd dat veel mensen alleen in hun auto zitten en dan denk ik, de auto heeft nog vier zitplaatsen over, waarom gaan ze niet samen in de auto en zo minder geld uitgeven? Maar ja, zo is het. Dat kan echter veranderen!

Op dit project kan ik mijn creativiteit los laten en hoop samen met de anderen tot een goed resultaat te komen. Ik vind het altijd heel leuk om de aandacht van de mensen te trekken met iets dat ik kan maken, want zo word ik blij van binnen.

Wij hebben allemaal heel veel ideeën, die wij vaak niet vertellen omdat  we denken dat onze gedachten complete onzin zijn. Dat maakt niet uit! Zeg maar alles wat je denkt, zo kom je op goede ideeën. In elk project geef ik het beste van mezelf. Dat is wat ik nu ga doen om zo beter te worden in mijn vak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten