dinsdag 4 oktober 2011

Voorbereiding Klant presentatie.

Bij dit onderdeel hebben we vooral gekeken naar de journey die de gebruiker moet aflopen. Om zo specifieker de potentiële klanten te kunnen bereiken. Daarnaast hebben we de doelgroep geanalyseerd en gekeken naar hoe we de potentiële klanten (naast de journey) ook weer specifiek kunnen aanspreken.

Hieronder de journey die de gebruiker moet aflopen.


Hieronder de journey met de concepten.


Bij het analyseren van de doelgroep, naast het bestuderen van het gegeven marktonderzoek, tot de conclusie gekomen dat er meerdere specifiekere subdoelgroepen zijn. Die gegevens kunnen we weer gebruiken bij het communiceren van onze concepten.

Naast de hoofddoelgroep, personen met een auto (bron: marktonderzoek toogethr) hebben we ook nog een een aantal subdoelgroepen.

Hieronder de subdoelgroepen:

- Particulier
- Zakelijk
- Evenementen
- Carpoolers

Dit gaan we voorstellen in de presentatie en kijken wat voor feedback we krijgen. Zo kunnen we weer dieper op bepaalde punten ingaan en eventueel schrappen.

Geschreven door Anjo van Drie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten