maandag 17 oktober 2011

Bill Boards & Reversed QR code/slogan.


Het idee achter de twee billboards is dat ze 'getriggerd' worden om naar de web app of website gaan. Met de aanname dat mensen zich gaan inschrijven.

Uitvoering:
Op het eerste billboard komt een afbeelding van een persoon die in zijn eentje de dagelijkse rit aan het rijden is. Het beeld kan op de wijze zoals het eerste billboard of een shot wordt van de voorkant waarbij je alle inzittende kan zien. Het moet een grauwe en saaie uitstraling hebben.

Bij het tweede billboard wordt antwoord gegeven op het eerste billboard. Door toogethr te gebruiken het rijden gezelliger is. 



Het idee van de reversed graffiti heeft 2 varianten en worden toegepast op verschillende plaatsen zoals industrie/bedrijven terreinen, carpool plaatsen en beurzen.

De bovenste afbeelding is met een QR code die op een innovatieve manier verwijst naar de website. 
De onderste afbeelding is meer als grap bedoelt om mensen nieuwsgierig te maken en te verwijzen naar de site.

Geschreven en gemaakt door Anjo

2 opmerkingen:

  1. Mooi, maar heb ik al gezien. We zijn 6 dagen na deze laatste post... wat is er gebeurd? Dropbox? Ik hoop wat meer nieuwe concrete resultaten te zien op onze bespreking morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Outdoor advertising is niet een hele betaalbare manier om te advertisen. Het is meer om je merk onder de aandacht te brengen dan mensen tot actie te zetten. Ga maar eens kijken naar de tariefkaarten van media buro's.. een grote paal langs de A2 kost nogal wat.

    BeantwoordenVerwijderen