dinsdag 4 oktober 2011

Klant presentatie

Voor de presentatie hebben we ons goed voorbereid. We hadden allemaal veel interesse om een goede presentatie aan de klant te geven, we gingen brainstormen en kwamen tot goede ideeën. We begonnen met de reis van de klant, wat wil hij? Hoe kunnen we dat aan hem geven? Daarvoor maakten wij een Customer Journey Map zodat er meer duidelijk voor ons was. We willen een interessante, leuke ervaring voor de customer creëren en dat kunnen we bereiken als wij goed weten wat de customer wil. Het is voor ons van belang dat meer mensen naar de website www.toogethr.com komen en zich daar aanmelden. Dit kan gebeuren door middel van mond tot mond reclame, social media zoals facebook, linkedIn, youtube of reclame maken via internet zodat wij meer mensen kunnen bereiken. We proberen de bezoekers van de website om te zetten in tevreden klanten door middel van aanbiedingen wanneer ze een ritje aanbieden, bv dat ze iets gratis krijgen. De retentie is belangrijk en dat kan gebeuren door middel van veel aanbiedingen.

Geschreven door Yanette 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten